×

Warning

Empty password not allowed.
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Dogfight forum!

Tell us and other pilots who you are, what you like and why you became a Dogfight pilot.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
  • Page:
  • 1

TOPIC:

For Dusty 1 year 8 months ago #386588

  • D dusty65
  • D dusty65's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Posts: 8
  • Thank you received: 15

nuts, ten eerste het is zoals jullie ons verwijten , ik heb gezegd dat je moet spelen en of anders uit het spel te gaan is wel iets anders dan dat je zegt ga uit het spel.
het is altijd iets, eens komen kijken in het spel, of een nieuw vliegtuig uitproberen je noemt maar op.
als je een nieuw vliegtuig wild uitproberen kun je even goed naar de oefen missies gaan en stoor je de rest niet.
denk dat je een echt geleerde aan het worden bent met je woord hypocriet, dat is het enige wat je goed kent maar denk dat je niet goed weet wat het juist betekend.
en een klap van de hamer heb ik nog niet gehad, denk dat er wel andere personen zijn die een klap hebben gehad en hier hun frustratie komen uiten.
wat woogy je doorstuurde lig ik niet wakker van is de waarheid dus denk dat jullie beter kunnen ophouden met die onzin en uitdagingen naar ons om te proberen ons te laten bannen en onze punten te laten afnemen.
voordien hadden er al gehuild dat we zo veel punten hadden meer dan 30.000.000 voorsprong, zup heeft de punten veranderd en we staan terug aan de top.  
speel als een held zoals je zelf zegt en probeer zo op de eerste plaats te komen in plaats van al die onzin .
 

Please Log in to join the conversation.

For Dusty 1 year 8 months ago #386591

  • Doggy Dix
  • Doggy Dix's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • jösses !
  • Posts: 135
  • Thank you received: 2433
Its though  tough to express your feelings in language you not completely master .. 
Look at me... Take a guess how many times i been called the swedish chef... 

watch your six,dude
The following user(s) said Thank You: V.Huntress War, Pegoud, OUTLAW_WAR

Please Log in to join the conversation.

Last edit: by Doggy Dix.

For Dusty 1 year 8 months ago #386597

  • Pegoud
  • Pegoud's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Be brave and have fun !
  • Posts: 1046
  • Thank you received: 1969

Translation of Dusty's words into English :

nuts, first of all it is as you reproach us , I have said that you have to play and or else to go out of the game is something different than that you say go out of the game.
it's always something, come and have a look in the game, or try out a new plane you name it.
if you try out a new plane wildly you might as well go to the practice missions and not disturb the rest.
think you are becoming a real scholar with your word hypocrite, that's the only thing you know well but think you don't know what it means.
and I have not yet had a blow from the hammer, think that there are other people who have had a blow and come here to express their frustration.
what woogy sent you I'm not awake from is the truth so think you better stop that nonsense and challenges to us to try to get us banned and our points taken away.
before we had already cried that we had so many points more than 30,000,000 lead, zup has changed the points and we are back at the top.
play as a hero as you say and try to come first instead of all that nonsense .
The following user(s) said Thank You: D dusty65, OUTLAW_WAR

Please Log in to join the conversation.

For Dusty 1 year 7 months ago #386601

  • D dusty65
  • D dusty65's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Posts: 8
  • Thank you received: 15

punten verdien je door te schieten en te winnen en niet door iemand langs te laten.
en dan laat ik liever iemand passeren dan nummertjes 1 en 2 te schieten, die jongens moeten het nog leren en voor ze het spel kennen worden ze al neergeschoten. je moet eens zien hoe sommigen achter de noobs vliegen om ze te kunnen neerhalen, dat vind ik persoonlijk veel erger en laffer dan iemand te laten passeren.
zo komen er dus ook velen aan hun punten, wand als er hogere ranking in het spel zitten gaan ze lopen en als er veel noobs zijn dan zijn ze er.
bescherm de beginnelingen en help die jongens hoe te spelen in plaats van ze te schieten.
ik zie veel noobs in de wereld chat promotie maken van 1 naar nummer 2 en daarna zie je de meeste nooit meer terug omdat ze worden neergeschoten en gewoon geen kans krijgen het spel te leren
dit is mijn mening en het laatste dat ik hier over ga zeggen en voor de rest zoeken jullie het maar uit.  

Please Log in to join the conversation.

For Dusty 1 year 7 months ago #386619

  • D dusty65
  • D dusty65's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Posts: 8
  • Thank you received: 15

deez,ik wijk niet af van het onderwerp,het gaat mij dat je nummertjes 1 en 2 schiet ook niet eerlijk is,ze draaien rond de vlieger en schieten ze neer omdat de noob niet snel kan vliegen met zijn vlieger en dat vind ik veel laffer.
ze weten dat hun vlieger sneller is dan die van de noobs en kop op kop schieten ze niet omdat ze weten dat deze jongens een schild hebben en ze dan zelf geschoten worden,daar gaat het mij om dat ik dit laffer vind dan iemand te laten passeren.
en niemand maakt van mij een betere piloot,ik kies zelf mijn spel en speel zoals ik het zelf wil dus daar heeft niemand zijn zeg over dat beslis ik zelf wel.
het is gewoon frustratie dat we weer 1 en 2 staan en daar draait het gewoon om en meer niet.
The following user(s) said Thank You: Pegoud

Please Log in to join the conversation.

  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.465 seconds