×

Warning

Empty password not allowed.
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC:

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364674

  • SANGUINARIA
  • SANGUINARIA's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Posts: 95
  • Thank you received: 100
Só passei pra dizer isso msm >.<
The following user(s) said Thank You: Gripen F.A.B, Evermec, Gripen

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364712

  • 🏹 V.Huntress War
  • 🏹 V.Huntress War's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • (°-°)
  • Posts: 576
  • Thank you received: 1170

Tá bom 0o




★★★★

The following user(s) said Thank You: Evermec, Gripen

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364768

  • HEISENBERG
  • HEISENBERG's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • killing reds with honor & be happy ;)
  • Posts: 166
  • Thank you received: 371
Bem, deixe-se ver kkk
The following user(s) said Thank You: Evermec

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364799

  • Evermec
  • Evermec's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Posts: 208
  • Thank you received: 525

Só passei pra dizer isso msm >.<

Ta jogando com qual Nick agora?
The following user(s) said Thank You: Gripen

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364808

  • Lone Player
  • Lone Player's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Play clean and have good reputation.
  • Posts: 620
  • Thank you received: 668
menina, quanto tempo minha amiga, saudades de ti, nunca mais te vi tem mais de 06 meses

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364809

  • Lone Player
  • Lone Player's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Play clean and have good reputation.
  • Posts: 620
  • Thank you received: 668
Ever como voce disse que moramos menos de 30km de distancia,que bom alguem do meu estado e perto de mim.
voce joga em casa ? posso ir com me filho no sabado e te dar uma surra na sua casa jogando Elite ?
kkkkkkkkk

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364812

  • Evermec
  • Evermec's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Posts: 208
  • Thank you received: 525

Ever como voce disse que moramos menos de 30km de distancia,que bom alguem do meu estado e perto de mim.
voce joga em casa ? posso ir com me filho no sabado e te dar uma surra na sua casa jogando Elite ?
kkkkkkkkk

Vai jogar com qual nick quando for me dar uma ¨surra¨

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364818

  • Lone Player
  • Lone Player's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Play clean and have good reputation.
  • Posts: 620
  • Thank you received: 668
HUUMM, será que é deboche lol.
Nick: Máquina Assassina e meu filho, M A T A D O R

Bom falar contigo irmão. quero te conhecer mesmo, unico BR proximo.

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364821

  • Evermec
  • Evermec's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Posts: 208
  • Thank you received: 525

HUUMM, será que é deboche lol.
Nick: Máquina Assassina e meu filho, M A T A D O R

Bom falar contigo irmão. quero te conhecer mesmo, unico BR proximo.

pode ser que não sou do Rio de Janeiro.
tal veis de algum estado do sudeste.
mas ja morei mesmo em Queimados.

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364830

  • Lone Player
  • Lone Player's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Play clean and have good reputation.
  • Posts: 620
  • Thank you received: 668
ok, entao vlw.

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364903

  • SANGUINARIA
  • SANGUINARIA's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Posts: 95
  • Thank you received: 100
Lonee vdd kk eu parei de jogar, preferia o Dogfight 1, foram bons tempos, era o melhor jogo que eu já joguei na minha vidah .

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 10 months ago #364932

  • Lone Player
  • Lone Player's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Play clean and have good reputation.
  • Posts: 620
  • Thank you received: 668
Sanguinária cade vc ? Saudades de jogar contigo.
The following user(s) said Thank You: Gripen

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 7 months ago #367316

  • BomBarDeirO
  • BomBarDeirO's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Posts: 10
  • Thank you received: 11
Eae kk o DogFight nao ta maia online? So o elite ?o.o

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 7 months ago #367323

  • Lone Player
  • Lone Player's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Play clean and have good reputation.
  • Posts: 620
  • Thank you received: 668
Estamos jogando. Aquí quem fala é o Eduardo do RJ. Lone Player
The following user(s) said Thank You: Gripen

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 2 weeks ago #372101

  • Gripen
  • Gripen's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Posts: 30
  • Thank you received: 7
Depois de muito tempo voltei a jogar :) porquê vc parou? Dark Wings ainda está vivo ainda existo, o único kkk... mas estou muito ruim perdi a prática mas vou melhorar .. meu nome agora é LOWENRARDT e quando estiver desenferrujado volto a ser o Gripen pra horrar o nome ;).. Saldades de voar com vcs!!

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 2 weeks ago #372103

  • Lone Player
  • Lone Player's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Play clean and have good reputation.
  • Posts: 620
  • Thank you received: 668
Feliz retorno. Parabéns em,voltar.
The following user(s) said Thank You: Gripen

Please Log in to join the conversation.

Eu ainda existo tá kkk 3 years 1 week ago #372107

  • Gripen
  • Gripen's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Posts: 30
  • Thank you received: 7
Muito obrigado Lone Player :) :)

Please Log in to join the conversation.

  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.354 seconds